- I´ve been to the hospitol ;)

hahaha, jag & carmen hade de roligast på engelskan x)
hhaha, vi fick ett papper med glosorna på ( verb )
& då stog de been, ja ba : i´ve been to the hospitol (a
& lars fattade inte vad som var roligt :o
för de första så sa jag : hospitol när det heter hospital ;D
& sen sa jag de roligt & gjorde en min som på bilden  :d

( mobba inte mitt face :o )
aja, vad kan man skriva om ?
typ att jag är bäst,
men seriöst :o
hhaha, jo, att jag & carmen gjorde världens bästa berättelser x')
fan vad jag garvade x'd
& åt fiffi (ordet)  xd hahahaha
ingen fattar typ ;p
men sen när vi slutade gick carmen hem & jag och nadja ba : carmen ! nej lämna oss inte här ensamma xd
& hon bara stog helt stilla i typ 5 år :o
sen gick hon , vi ba : carmen
& då tittade hon sådär igen xd
jag trodde jag skulle dö, fick fett ont i magen :o
haha,!





finaste bilderna (aa'
eller intee

hejdå ? ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0