- skolan=tråkigast -.-'

Tjeenis peenis ;d

Idag vare ingen rolig dag i skolan :(
Skit tråkig rättare sagt ;o
hatar skolan -.-'
Vi hade typ drama men de va värsta tråkigt för jag är bara 1 sak i julspelet :(
Det suger,& jag kan inte ens vara Lars, wtf ;o
( Ni som inte vet så har 5/6orna på vår skola elevensval )
haha, carmen& carro skulle göra nån skylt som det står: mc donalds men Lars tyckte den vart ful xd
men han gjorde den fan fulare :(
Sen vi slutade har jag typ inte gjort nånting..
tog sällskap med Carmen& sen så åt jag brylé pudding och sen skulle mamma,alice&jonatan iväg på nåt men ja kommer inte ihåg vad xd
Sn nu så sitter jag vid datan :)
jag& Carmen kanske skulle vara sen :D
men de blir faktiskt roligt :)
men va lite sociala på : 0700243855 :d



bild sen vårat skoldisco :)

Hejdå ! ;d

Kommentarer
sofia

sv: tack så mycket! :)

2010-12-07 @ 16:59:46
URL: http://sofialiljeqvist.blogg.se/
aleksaaa

fin blogg :)

2010-12-07 @ 18:02:53
URL: http://aleksaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0