- helgen med carmen,sonja&bea♥

Hej :d
har inte bloggat nåt i helgen bara för att jag har varit med Carmen& sovit över :)
Sjuuuuuukt roligt vil jag bara säga :)
orka skriva om typ allting men xd
men jag sov först över från fredag till lördag sen så skulle bea sova över från lördan  så då gjorde jag också de ;p
sen gick vi på nto , va väl sådär ..
ganska tråkigt men de va väl okej ..
Jag och Carmen skulle gå men sen så va jag mest med bea&sonja o dom :)
och jag träffade sötiisen Moa Ahlström& Joanna Karlsson och den lilla tjejen med mjuka kinderna :D
men lillkim va inte där, fett tråkigt utan han vill jag bara säga :'(
aja, kom nyss hem från Carmen,


bilden sen kvällen med bea, sonja och Carmen ;*

hejdåååå :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0