- farmor& farfar (y)

hejhej :)
Idag så va jag ju med carmen för hon sov ju över :)
& vi va med Murre& Arre .
Lite pinsamt xd
sen skulle Carmen hem :pp
Så då gick Carmen& jag med xd
Sen satt jag vid datan sen kom farfar& då skulle vi åka till dom ;d
Jag& Alice hade lite roligt, gjorde nåra videor som kanske kommer upp på youtube ..
&vi fick en klubba var av farmor som kommer från kanarieöarna ;)
Vi hjälpte till att laga tacos&medans vi åt blev det julkalendern eftersom jag inte såg den i morse :d
Sen åkte vi hem ..
& då fixade& trixade lite med min blogg& typ bdb, det vanliga..
sitter& äter pepparkaksdeg, men jag vill säga att den som mamma köpte var godare xd
men man fick inte så äcklig eftersmak av pappas de va ju bra ;d

Hejdå!! (:

Kommentarer
Emmeli

Tack :)

2010-12-04 @ 23:12:03
URL: http://emmeeli.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0