- bara för att jag har tråkigt, ah !

1. Mitt namn? - Mina Ida Elisabeth Cederberg 
2. Exakt ålder? -  12 år
3. Vart bor du? -  Faluuun
4. Syskon? -  3 st 
5. Husdjur? - en hund ;p
- 6. Färg på ditt hus? -  typ gult ?
7. När är du född? - November (y) 
8. Klass? - 6an ;d
9. Vilket år tar du studenten? - orka räkna ;o
10. Har du något jobb? - skolan -.-'
11. När ska du sova ikväll? - när jag är trött..
12. Mitt största intresse? -  kompisar typ ..
13. Duschat idag? - ne, faktiskt inte xd
14. Kramat någon idag? - hahha, typ pappa x'd
15. Pussat någon idag? - ne..
16. Vad har du ätit? - Tacoos ;)
17. Dagens klädsel? -  svarta mjukisar, t-shirt& blå tjocktröja ;d
19. Dagens sötnos? - Carmen 
20. Dagens roligaste? -  carmeen
21. Har du många vänner? - tillräckligt många iaf :))
22. Vad ska du göra idag? -  dagen har redan gått ?
23. Vem kramade du senast? -  Carmen ;d
24. Hur många vill du ha sex med? - haha, vettefan xd
26. Hur många har varit otrogna mot dig som du vet? - venne..
27. Har du pojk-/flickvän? - nepp ..
28. Vem pratade du med i telefon senast? -  javenne ?
29. Vad var din senaste dröm? -  kommer inte ihåg ;p

Favorit

31. Film? -  ja venne ..
32. Låt? -  Letting Go (Dutty Love) featuring Nicki Minaj
33. mat? -  tacos klart (y)
34. Dryck? -  Cola (y)
37. Stad? -  venne
38. Land? -  venne
39. Ämne i skolan? - INGET WTF !
40. år? - 1998

Senaste

41. Personen du tänkte på? - Alexandra Ndisi, bara för att jag kopierade testet från henne xd
42. Personen du kysste? -  venne ..
43. Gången du spydde? - i somras :d
44. Gången du grät? -  ja venne..
45. Pizzan du åt? - på våran pizzakväll ;d margherito ( stav)
46. Gången du var i göteborg? - aldrig ;o
47. Gången du var i stockholm? - typ somras eller nåt ..
48. Gången du var full? -  ?;p
49. Gången du var hög? - ;pp
50. Personen som såg dig gråta? - p appa
Antingen eller

51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - hund
53. Ute p å disco eller hemma och mysa? -  beror på ..
54. Tv-spel eller datorspel? -  data 
55. Singel eller upptagen? - Siingel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -  wtf ?!
58. Ragga eller bli uppraggad? -  uppraggad (a
59. Big brother eller paradise hotel? -paradise hotel ;d
60. Svart hår eller blont? -  båda :)
61. Blåa ögon eller bruna? - blåa !
62. Choklad eller lakrits? - choklad!! ;pp
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm :D
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger !
65. Coca cola eller fanta? - Coolaa
66. Pizza eller kebab? -  kebab pizza (a
67. Randigt eller prickigt? - randigt ;)
68. Älska eller älskas? - Båda !
69. Leva eller dö? - Leva tack ?
Antal
70. Personer du älskar? - massa.
71. Personer du hatar? - nåra ..
72. Personer som sagt jag älskar dig? - många ? ;o 
73. Personer du strulat med inom en 24-timmars-period? - what?!
74. Glassar du ätit på en dag? -  tuusen ;d
75. Antal festivaler du ska på/har varit på iår? - inte fan vet jag ?
76. Gånger du haft minnesluckor? - va ? 
77. Piercingar har du? - 1 i varje öra, men vill ha i naveln :)
78. Personer du saknar just nu? - många ..
79. Gånger ditt hjärta brustit? - orka räkna ?
Vem
80. Vill du kyssa nu? - eh ? inte fan vet jag ;o 
81. Ska du träffa imorgon? - venne ..
82. Sjöng du senast för? - Alice :dd
83. Hade du senast en msn konversation med - nån random tror jag ?
84. Spelade du tv-spel med senast? -  hahah ja venne ?
85. Vill du ta med på en resa nu? -  Carmen såklart !
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -  ...
87. Förtjänar att dö? -  nån som förtjänar att dö är nån idiot ..
89. Vill du sova brevid inatt? -  vettefaan ^^)
Vad

90. Gör dig glad? -   Många saker ^^
91. Gör dig ledsen? -  när folk ljuger ,,
92. Vad vill du helst göra nu? - dricka cola :)
93. Önskar du att du slapp göra? - vara trött :pp
94. Vill du ha nu? - godis 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - MYCKET!
96. Längtar du till? -  När jag & Carmen ska åka till Mexico (a
97. Tycker du om dina betyg? - nej, men kanske nåra ..
98. Ångrar du i ditt liv? -  kanske nån gång ibland.
99. Är det bästa som har hänt dig? -  Många saker.
100. vill du göra om i ditt liv ? -  mina misstag ...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0